Utkast: hej bloggen.. ...

hej bloggen.. det var ett tag sen jag skrev sisst, känns det som. Och nu skriver jag igen enyoj da inlägg gott folk..
Helgen har jag spenderat på Eken kup på gubbängs fälten. Det har varit riktigt soligt men det har även regnat.
Både bsk 1 och 2 är skitduktiga och de har kämpat på som bara den. Tråkigt att jag inte får börja spela än, blir så himla spelsugen =/. Men om två veckor får jag börja med styrka igen.
Bsk 2 spelade jämt idag men åkte ut i slutspelet och bsk 1 gick vidare till imorn! grattis tjejer!
Jag kan tyvärr inte åka med och titta & heja imorgon eftersom att jag börjar jobba då! äntligen
Börjar jobba vid ungefär halv 9 till halv 4 skulle jag tro. I min brors resturang, ska bli roligt faktiskt=) två veckor.
Efter de veckorna så åker jag till partille på cup med laget i en vecka:D:D:D. Sen åker vi till öland skulle jag tro:) Henrietta och Amanda ska följa med så det kommer att bli hur mysigt som helst.

Skriver senare om jag orkar.
pussar på er //

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0