Tänkt att köpa!

hejsan!
På måndag hade jag bland annat tänkt att köpa bikini.
Jag checkat in några bikinin på H&M men jag kan inte riktigt bestämma mig än och vill gärna ha er hjälp.
Ni får gärna skriva vad ni tycker jag ska välja

1:                                                                                             2:   
                                                                                                                                                                    
  Halterneckbh fr. 98:- 49:-                 Trekantsbh 98:- 49:                          

                                                                                                                          
Hipsters fr. 98:- 49:-                           Tietanga fr. 98:- 49:-     


De här var de jag kunde hitta nu,känner mig jätte trött så vi ses imorgon.Öppna för alla kommentarer/henni        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0