Studenten!

hej på er..
Idag så har man fått gått i skolan och slutat tidigt eftersom det var typ miljödag så det var jätte skönt.
Sedan var man tvungen och rusa hem för att duscha och sedan välja ut kläder till studentfester.
Medan man var stressad så hörde man massa med studentflak åka fram och tillbaka med högsta volym och människor som hoppade i takt med rytmen och skrek och sjöng utanför fönstret.
Men dagen har varit jätte fin och härligt det har varit varmt och skönt,dessutom har jag varit på två studentfester idag och det har varit jätte trevligt och mysigt.
Jag länktar tills jag tar min första student,men jag får inte längta för mycket för då kanske det inte blir som jag förväntat mig.

Men jag får väl hoppas på det bästa vi ses pussar från henrietta:D


Ps.jag tappade räkningen efter nio stora flak som hade kört förbi

SP3B - Berits Blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0