mysig dag

hejhej! Idag blev det en vääldigt solig dag måste jag säga:) idag tog jag mitt första dopp i sjön, inte illa va?;p
Jag hade självklart glömt min bikini hemma så jag fick ta en gammal.. men den var förstor förut, så den funkade också.
Liiite färg fick man väl. men bara lite :) får sola mera sen då. Till middag blev det grillat, det var gott. Anton och mamma hade gjort jordgubbs tårta, yuummi =)
Imorn ska jag åka hem vid 9 för att sen träffa amanda och ev.henrietta och åka till stan. Och förhoppningsvis hitta några nya fina sommarkläder.

Förresten är det någon där ute som vet hur man/vet någon som kan fixa bloggdesign? Skulle vara skitshysst..

kram linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0