Imorgon så..

tjenare på er!
Jag vill bara tala om för er att det är nämligen så att jag fyller år imorgon det ska bli så himla kul! Jag längtar så mycket att jag inte kan sova.
Det kanske alla gör innan de  fyller år vad vet jag..men ialf,jag ska få en ny mobil.
Jag vet inte så mycket om mobiler så det skulle vara jätte bra om ni kom med förslag.
Gör gärna det är ni snälla.
Jag vet inte än vilken den lottade blir men ska ner till Upplandsväsby centrum imorgon och kolla lite så det skulle vara jätte bra om ni kom med förslag.
Jag fick typ välja vilken jag ville hahaha.
Asså nu låter jag som en självisk bortskämd liten brat,men det är bara så att jag har inte fått en mobil på jag jätte länge min är typ jätte gammal och sönder så det ska bli så jävla skönt att få en ny!
Förlåt att jag svor men det känns bara så bra!
Jag kanske ska ha fest vi får se elr så kanske det bara blir en middag med alla vänner.Men,men nu börjar jag bli riktigt trött ska gå och lägga mig..

                                                Vi hörs imorgon puss//Henni<3

Kommentarer
Postat av: Chrissylissy

Grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra dag och fick en fin mobil 8)

behövs en här också^^

2008-06-28 @ 20:31:43
URL: http://vanilladream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0