Glad midsommar!

Jag och jossan sitter uppe på loftet just nu i min stuga och myser :) idag är det midsommar och fem-kampen som vi fixade ordnade sig tillslut, och allt funkade som på rälls även om alla var lite sega i början haha men senare blev det mer eller mindre på liv och död. alla ville ju vinna :). Sista grenen var att lagen skulle hitta olika saker för olika poäng(tex, penna 1p) och det lag som fjäskade bäst för oss dommare skulle få 1000 poäng(och där med vinna hela kampen)
Och då sa snälla mia att vi skulle få komma hem till henne när hon ska rensa sin garderob!:O så att vi altså skulle få hennes kläder som hon inte mer vill ha.. självklart vann lag 3 dårå.. och hon var faktiskt seriös! hoppas det blir av bara.
hennes lag kom tvåa i själva kampen men fjäskade bästt, hihi. japp nog om det.

nu kom anton upp till oss med efterrätter, så gullig;p och de är  skitgoda!! det är någon slags bär, sylt röra med en vit krämig garnering med citron mellis. damn.. mums

Imorgon ska vi göra något jätte roligt hade vi tänkt, med barnen altså. Vi har en lång blå pressäning som vi ska hälla massa vatten på och såpa eller tvål, och sen springa på och halka och glida på magen, wiie jätte kuuul :D
kan ta kort på det också om jag kommer ihåg ;p

På söndag åker jag nog hem tidigt för att se amanda och henriettas konfirmation och sen fika med dem, trevligt (:

jahaja men nu vill jossan att vi ska ut och..? göra nåt.. vi kanske ska glida på den där idag , *hoppas* hih
nu hinner jag inte sitta här och lata mera, sköt om er så hörs vi senare nån gång! kramar linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0