Kunde inte..

hejhej bloggen!
Jag ville bara säga att tyvärr så kunde inte jag följa med till stan med Linnea och Amanda,för det var nämligen så att jag var tvungen att följa med på en till student fest vid husby idag.
Jobbigt jobbigt men jag tycker att det var ganska mysigt och trevligt .Men det är synd att jag inte kunde följa med till stan.
För  jag hade verkligen sett fram emot att shoppa nya kläder idag.
Eftersom nu för tiden har jag alltid känt att det är ingenting jag kan ha på mig,antingen är kläderna för små,eller så är de för tighta,visar för mycket o s v. Har ni också känt så?Men jag tycker ialla fall att det är skit jobbigt när man vaknar på mornarna och inte vet vad man ska ha på sig till skolan.
Men jag är ledsen att jag inte kunde följa med,men ändå glad för att jag ska till stan på måndag med min mamma så det ska bli jätte roligt.

Så det får bli någon annan gång vi ses kramar/henrietta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0