9ms slutshow..

Hejsan!
jag ville bara säga att vi är jätte ledsna att vi aldrig berätta  hur det gick på slutshowen.Så det tänkte jag göra nu.jo personligen tyckte jag den var skit bra och rolig,men det fanns vissa delar de kunde ha gjort mycket bättre.slutshowen handlade typ om Mtv och massor med blandande saker så det var spännade och roligt att se på.
Men när jag satt och lyssnade på låtarna blev jag nästan tårögd för de sjöng så otroligt bra och dansade fantastiskt.
Men jag tyckte slutshowen blev jätte bra och de lyckades med den,när jag skulle dit så kände jag på mig att den skulle bli lyckad för de gjorde en makalös musikal som handlade om LejonKungen.
De gjorde inte exakt som filmen men de tog storyn där ifrån och utvecklade den t.ex istället för typ öken så hade de gjort som en storstadsmiljö o s v

Ja men det var väl allt jag hade på minnet idag vi hörs puss/Henni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0