18 juni

hejsan på er.  idag är det onsdag, och för mig har det varit en jobbar-onsdag, det är min tredje dag på sommarjobbet, och det känns bra, det är trevligt där borta (: imorn jobbar jag, och senare åker vi till landet, på fredag är jag ledig eftersom det är ju midsommar !:D jippi
Har köpt en blå klänning med vita ränder från gina som jag funderar på att ha på mig, men vi får se.
Ikväll kanske jag ska träffa henni och mandis för att se på Ciao Bella, om dom har tid vill säga :) sitter här och väntar på att dom ska komma hem :D eftersom att de har konfa lektion just nu.
Hade inhet speciellt att säga som vanligt, men ett kort inlägg blev det. Ska kolla vad jag ska packa med mig till landet nu, vi höres!
pussar från linnea :^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0