hej igen!

                                                                   Hejsan!
 Det var ett tag sen kan man lätt säga..Det känns som det var flera år sen jag  skrev här i bloggen och därför är det väl gagd att göra det sna
Det är fan dags nu:) Nu har det ju hunnit bli sommar lov och allt det nu innebär, bad, sol,solkräm,glass,barn som skriker,vänner och semster och mycket mer...HÄRLIGT:D
Jag kom precis hem från linnéas land på öland, jag och Henni var där i tio hela dagar. Vi åkte hem med den där dryga bussen silverlinjen eller nu vad den heter..Så idag är jag rätt trött men fram för allt av den här jävla värmen!Vill inte klaga men just nu sitter jag nästan här och lider..
Jag hinner inte vara hemma särskilt länge innnan det bär av igen(tur det), ska till Österrike med päronen på söndag kommer inte hem fören 8/8. Sen när jag kommer tillbaka är det tyvärr inte så långt kvar innan skolan börjar igen...fan. Då är det nian som väntar med natinella prov och allt. Känns ju inte direkt upplyftande kan man säga.

Idag fyller min kära mor år, 47 år blir hon. Grattis mamma! vi hörs!

Puss/amanda

P.s När vi var på Öland träffade/såg vi ett antal hottisar,var bara tvungen att säga det hur drygt det än är;) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0